سازه چادری

سقف پارچه ای

سایبان چادری هتل کویری ، نوعی سازه غشایی با پارچه ای از نوع پلی استر و با روکش PVC بوده که به دلیل دارا بودن لایه های UNTI UV می تواند از ورود اشعه های مضر خورشید به زیر سایبان جلوگیری نماید؛ از همین رو بهترین گزینه برای مناطق کویری می باشد.

 

سایبان چادری هتل کویری

شرح کلی

کویر دارای یکی از چشمگیرترین مناظر جهان است ، اما دشوار است که بتوان جذابیت آن را توصیف کرد و یا برای تماشای غروب آفتاب روی بسیاری از تپه های شنی کویر نشست. تقسیم احساس عاطفی دیدن ساحل ماسه قرمز بی نهایت طولانی نیز دشوار است ، اما تنها در اثر باد و امواج در ساحل باد گرم قطع می شود. با این حال ، در این محیط جادویی ، هتل های معمولی متشکل از چادرهای لوکس ظاهر می شوند.
کمپ شبانه کویر : این پروژه در سال 2014 میلادی به پایان رسید. در این طرح از سقف های چادری (با متراژ 39 مترمربع داخلی) و نیز چادر ترکیبی چند ضلعی (با متراژ 134 مترمربع) استفاده شده و به یک مرکز پذیرایی و رستوران با طرح خیمه چادری نیز مجهز است.

 

سایبان چادری هتل کویری

توضیحاتی در خصوص عمان هتل

سادگی و درجه پنج ستاره بودن آن را به مکانی ایده آل برای گشت و گذار و یادگیری عشق به کویر تبدیل کرده است. اردوگاه شب صحرا تنها اردوگاه لوکس صحرایی عمان است که با کوه های ناهموار و تماشایی ، تپه های شنی بی پایان و دره های شفاف ، پایگاه ایده آل برای گشت و گذار در صحرای عربستان است.
مسقط ، پایتخت سلطان نشین عمان ، فقط دو ساعت با ماشین فاصله دارد. این اردوگاه در 10 هکتار سواحل ابریشمی گسترده شده و از پهنای گسترده صحرای عمان 11 کیلومتر فاصله دارد. 39 هتل چادری لوکس (33 سوئیت چادری دو نفره ، 6 سوئیت چادری خانوادگی). چادرهای بادیه نشین منتظر مهمانانی هستند که به دنبال تعطیلات ماجراجویی بیابانی در بهترین هتل های بوتیک عمان هستند.

 

سایبان چادری هتل کویری

توضیحات تکمیلی

در غروب آفتاب از تجربه بی نظیر سوار شدن بر شتر لذت ببرید. پس از یک روز طولانی دوچرخه سواری با شن و ماسه بر روی شن های قرمز طلایی وهیبا ، می توانید در اتاق های کاملاً مطبوع استراحت کرده و به حمام های مجلل اتاق عمان هتل بپردازید. در آتش سوزان درخشان ، شما می توانید از یک شب جادویی لذت ببرید و از غذاهای سنتی عمان لذت ببرید. ما با ساخت و نصب سازه های چادری شما را به دنیای بی نظیر لوکس و راحتی می بریم.

 

سایبان چادری هتل کویری

معرفی شرکت

شرکت سازه چادری آلفا
طیف گسترده ای از چادرهای صحرایی لوکس ، سازه های چادری متنوع و جذاب ، اقامتگاه های بوم گردی و چادرهای تفریحی را با قیمت هایی بسیار مناسب و مطابق با عرف بازار ارائه می دهد. ما سازه های پارچه ای را در سراسر ایران برای همه ی مشتریان خود طراحی ، تولید و نصب می نماییم. مهم نیست که ویلا ، هتل ، استراحتگاه یا بطور کلی پروژه ی شما در کجای ایران قرار داشته باشد ؛ ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که بهترین کیفیت سازه و پارچه را به شما مشتریان عزیز ارائه داده تا از سازه چادری خود برای حداقل 20 سال عمر مفید بهره ببرید.

 

سایبان چادری هتل کویری

اطلاعات فنی سازه چادری

✔️کارخانه تولید کننده : شهر شنژن کشور چین (Shenzhen, China)
✔️نوع پارچه (غشاء) مصرفی : PVC / PVDF / PTFE / ETFE
✔️رنگ بندی پارچه : سفید
✔️کد محصول : Ferrari F325
✔️نوع طرح : Arc, Barrel Vault, Hypar, Cone, Dome, Umbrella
✔️مشخصات استراکچر فلزی : Q235 steel, Hot Dip Galvanized
✔️کمپانی تولید کننده پارچه : سرج فراری فرانسه – سایبان چادری هتل کویری
✔️مدت گارانتی سازه و پارچه : 35-10 سال
✔️طراحی سازه ای : طراحی شده در فضای نرم افزاری برای بار باد تا 45 مگا هرتز
✔️پیمانکار تخصصی طراحی ، تولید و اجرا : شرکت سازه چادری BDIR

تصویر شماره دو (2) – نمایی از مجموعه سایبان های پارچه ای عمان هتل

Visits: 300